loading...
جهانی متفاوت
A.M.G بازدید : 97 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (1)

12 ورزشگاه میزبانی جام جهانی 2014 را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 برزیل 50 روز دیگر آغاز می‌شود و 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

یکی از مشکلات کشور برزیل برای جام جهانی 2014، شرایط ورزشگاه های این کشور بوده است که نگرانی‌های زیادی به وجود آورده است.

برزیل برای میزبانی جام جهانی 2014 در این کشور 12 ورزشگاه را معرفی کرده است.

تیم ملی ایران نیز در 3 شهر کوریتیبا، بلوهوریزنته و سالوادور به ترتیب به مصاف نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌و هرزگوین خواهد رفت.

تیم ملی ایران در اولین بازی خود 26 خرداد ساعت 16 به وقت محلی در کوریتیبا به مصاف نیجریه خواهد رفت و در دومین دیدار باید با سرگروه گروه F یعنی آرژانتین در تاریخ 31 خرداد 1393 ساعت 13 به وقت محلی در شهر بلوهوریزونته بازی خواهد کرد.شاگردان کارلوس کی‌روش چهارم تیر در آخرین بازی خود در مرحله گروهی در شهر سالوادور ساعت 13 به وقت محلی با بوسنی و هرزگوین دیدار می‌کند.

در زیر ورزشگاه های کشور برزیل برای میزبانی جام جهانی 2014 را می‌بینید:

 

 

 

ورزشگاه پرنامبوچو در شهر رسیفه، 46 هزارنفر
 
A.M.G بازدید : 96 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

با تشکر ویژه از سایت فنجون..

 

برای دیدن تصاویر روی نام انگلیسی فیلم ها کلیک کنید.

معرفی ۱۰ انیمیشن جدید سال ۲۰۱۳+تریلر **آپدیت شد**

در این مطلب به بررسی و شرح مختصری از ۱۰ انیمیشن سال ۲۰۱۳ می پردازیم که تریلر هر کدام با حجم تقریبی ۵۰ مگابایت در ادامه مطلب قرار گرفته است. انگار امسال سال پر رونقی برای انیمیشن هست چون حتی قسمت دوم بعضی از انیمیشن های معروف در حال اکران هستند، بعضی از این انیمیشن ها روی پرده، بعضی آماده خرید یا دانلود و بعضی از آن ها باید متنظر اکران آن ها در سینماهای جهان باشیم، این مطلب را از دست ندهید

The Croods (خانواده کرودها)

Epic (حماسه)

Monsters University (دانشگاه هیولاها)

Despicable Me 2 (من نفرت انگیز ۲)

Turbo (توربو)

The Smurfs 2 (اسمورف ها)

Planes (هواپیماها)

Cloudy with a Chance of Meatballs 2 (ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲)

Free Birds (پرندگان آزاد)

Frozen (منجمد)

 

امیدوارم از این مطلب لذت کافی را برده باشید….

Animation0

 

A.M.G بازدید : 118 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (1)

با تشکر ویژه از سایت بهترین ها

 

 

 

دانستنیها: هر سال که تمام می شود، سایت ها و مجلات دست به انتخاب بهترین ها می زنند؛ ما هم به این رسم بهترین بازی های سال قبل میلادی را انتخاب کردیم. «بهترین بازی های سال»؛ قسمت گریزناپذیری است که هر سال باید با آن روبرو شد. بخش شیرین آنجاست که با عنوان هایی آشنا می شویم که توانستند در این یک سال گذشته برای ما لحظات خوشی را رقم بزنند و تبدیل به عنوان های محبوب ما شوند. هر چند که ما نمی توانیم همه این بهترین ها را در فهرست مان جای بدهیم و ناگزیر هستیم بخشی از آنها را از فهرست حذف کرده یا فقط به آنها اشاره کنیم.

به غیر از نکات بالا، امسال انتخاب بهترین ها یک ویژگی دیگر هم دارد. به احتمال زیاد این آخرین سالی است که بازی های پلتفرم های نسل هفتمی در آن حضور دارند و از سال بعد شاهد خواهیم بود که انتخاب بازی های برتر از بین عنوان هایی است که برای پلتفرم های نسل هستم منتشر می شود.

رودررو با شیطان


DmC: Devil May Cry

ESRA +18

پلتفرم: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360

یکی کاز سخت ترین کارها در دنیای بازی ها این است که عنوانی را بخواهید از نو بسازید، آن هم زمانی که نسخه های قبلی هر چه بودت و نبود را به بازیشان فراخواندند اما کمپانی Ninja Theory به همه نشان داد چطور می شود از پس این مشکل برآمد. DmC نسخه دوباره راه اندازی شده سری Devil May Cry است که مخالفان و موافقان خودش را دارد. هر چند دیگر از دانته قبلی با آن موهای سفید خبری نیست، اما دانته جوانی که در سری جدید با آن روبرو می شویم موجود کله شق تری است که می تواند رو در روی هر هیولایی بایستد و برای همین می تواند بهترین بازی اکشن امسال لقب بگیرد.

رقیبان: State of Decay و State of Decay

برنده مسابقه تکنفره


Injustice: Gods Among Us

ESRA +18

پلتفرم: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، آی او اس، اندروید، ویی یو

در سالی که بازی های سبک مبارزه ای مثل تکن و استریت فایتر ترجیح دادند به استراحت بپردازند و فضا را برای دیگر سبک ها خالی کردند، بازی مبارزه ای Injustice: Gods Among Us منتشر شد تا جور همه هم کیشان خود را بکشد. در این بازی شخصیت های محبوب کتاب های مصور DC دور هم جمع شدند و هر چه در توان داشتند را به رخ یکدیگر کشیدند. شاید شما هم دوست دارید هر از گاهی بتمن را به جان سوپرمن بیندازید تا ببینید کدامشان قوی تر هستند یا جوکر را سراغ بتمن بفرستید تا کمی از او احوالپرسی کند. به هر حال این بازی با تمام کاستی هایی که دارد، بهترین در سبک خود است.

رقیبان: ندارد

جزیره رنج


Far Cry 3

ESRA +18

پلتفرم: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360

با حضور رقبای قدرتمندی مانند Grand Theft Auto 5، Assassin’s Creed IV و Saints Row IV عنوان بهترین بازی جهان - باز را به قسمت سوم فار کرای می دهیم. این بازی از آن بازی هاست که اگر روعش کنید نمی توانیدکنترلر را زمین بگذارید. درست است که GTA5 هم چنین توانایی دارد و نسخه جدید Assassin هم به نوبه خود هیجان انگیز است و شما را به دل ماجراجویی های دریایی می کشاند، اما در نسخه جدید فارکرای شما شخصیت اول داستانی می شوید که به همراه پیشرفت داستان، از یک آدم معمولی ببه قهرمان تبدیل می شود، آن هم در یک جزیره زیبا و وحشی!

رقیبان: Assassin’s Creed IV، Grand Theft Auto 5 و Saints Row IV

سریع و آتشین


Need for Speed: Rivals

ESRA +12

پلتفرم: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360

انتخاب بین دو بازی سبک رانندگی مثل نسخه جدید «گرن توریسمو» و «نید فور اسپید» کمی غیرمنطقی به نظر می رسد. یکی شبیه سازی رانندگی است و دیگری آرکید است و می رود سراغ سرگرم کردن بازیکن اما به هر حال جفت این بازی ها در یک سبک قرار می گیرند و اگر بنا باشد یکی از آنها را انتخاب کنیم رأی ما به سمت نسخه جدید نید فور اسپید می چرخد. در حالی که گرن توریسموی جدید صیقل داده شده نسخه قبلی است اما Rivals توانسته قدم های محکمتری در زمیه تغییر گیم پلی اش بردارد. شما در این بازی چیزهایی را می بینید که در قسمت های قبل وجود نداشته یا با هم در یک جا جمع نشده بودند.

رقیبان: 
Real Racing 3 و Gran Turismo 6

پرتاب سه امتیازی



NBA2K14

ESRA +7

لتفرم: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، آی او اس، اندروید

مطمئنا خیلی زود این سوال برایتان پیش می آید که چرا فیفا را به عنوان برترین بازی ورزشی سال انتخاب نکردیم؟ جواب این سوال واضح است. آنقدری که NBA2K14 نسبت به نسخه قبلش پیشرفت کرده، فیفا نکرده. فیفا 14 هر چند در بعضی از موارد از فیفا 13 بهتر شده اما تفاوت ها خیلی به چشم نمی آیند اما NBA2K14 شما را به قلب بازی بسکتبال خواهد برد. با آن گرافیک مثالزدنی و گیم پلی که بسیار نزدیک به واقعیت است. در ضمن اگر کنسول نسل هشتمی در اختیار دارید، قدرت آن را با این بازی به رخ دوستانتان بکشید.

رقیبان: FIFA 14 و MLB13

خلاقیت را پایانی نیست


Rayman Legends

ESRA +7

پلتفرم: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، ویی یو

با تمام احترامی که برای ماریو و بازی جدیدش که Super Mario 3D World نام دارد، قائلیماما نمی شود به این راحتی از دنیای رنگی، پر زرق و برق، پر جزئیات و نامکشوف ریمن گذشت. Rayman Legends دومین قسمت از سری جدید ریمن است. نسخه قبلی این بازی به نام Rayman Origins دو سال قبل آمد و کلی سروصدا به پا کرد اما نسخه جدید نه تنها ما را ناامید نکرد بلکه به ما نشان داد طرح بازی، میشل آنسل چه توانمندی فوق العاده ای در زنده کردن شخصیت های از دست رفته ای مثل ریمن دارد. ماریو جان؛ سال بعد، سال توست تا بهترین بازی پلتفرمر شوی!

رقیبان: Tearaway، Super Mario 3D World و Guacamelee!

مبارزه برای زندگی



The Last of Us

ESRA 018

پلتفرم: پلی استیشن 3

در طول هشت سالی که پلتفرم های نسل هفتم حکفرمایی می کردند، بازی های زیادی آمدند که هر کدام قدرت این نسل را به رخ می کشیدند اما درباره The Last of Us می توان تنها یک چیز گفت؛ این بازی قله دستاوردهای بازی های نسل هفتم است. چیزی که نشان می داد این نسل ابدی به کجا می رسید، چگونه داستانش را تعریف می کرد، چگونه کیم پلی را عرضه می کردکه با پوست و استخوانتان بازی و داستانش را لمس کنید. این بازی نه تنها سطح بازی ها را تکان داد بلکه به ما نشان داد چگونه برای زندگی مان بجنگیم آن هم با دستانی خالی از اسلحه! آقایان، خانم ها با بهترین بازی اکشن - ماجراجویی و بهترین بازی سال آشنا شوید!

رقیبان: Tomb Raider و The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

سامانتا کجاست


Gone Home

ESRA +15

پلتفرم: کامپیوتر شخصی

بعد از یک سال دوری از خانواده، شما از خارج از کشور برمی گردید و در یک شب بارانی به منزل می رسید. اولین چیزی که متوجه می شوید، یادداشتی است که روی در چسبیده و روی آن نوشته شده «دنبال این نگرد که کجا هستم ... خواهرات سامانتا.»

از شوک که خارج شدید به داخل خانه می روید اما در کمال تعجب می بینید که پدر و مادرتان هم خانه نیستند. Gone Home اینگونه داستانش را شروع می کند؛ با رازها و معماهای مختلف که باید به حساب یکی یکی آنها برسید. بیشتر اطلاعات بازی از طریق یادداشت های به جا مانده به دست شما می رسد تا در نهایت این را کشف کنید که چه بر سر خانوادته کتلین، قهرمان داستان آمده. داستان هیجان انگیز و نحوه روایت چیزی است که Gone Home را به بهترین بازی مستقل سال تبدیل کرده.

رقیبان: The Stanley Parable و Papers, Papers

در جستجوی پدر


Brothers: A Tale of Two Sons

ESRA 015

پلتفرم: شبکه پلی استیشن، کامپیوتر شخصی، ایکس باکس لایو

شاید یک بازی که داستانش کمتر از 4 ساعت گیم پلی دارد شاید چندان چیز دندان گیری به نظر نرسداما سازندگان Brothers: A Tale of Two Sons تمام و کمال از این فرصت کوتاه استفاده کردند و اثری را به ثبت رساندند که شبیه آن را کمتر به چشم دیده اید. بازی روایتگر قصه دو برادر است که باید به جستجوی پدر بپردازند، آن هم در دنیایی که رمز و راز از آن می بارد. به غیر از داستان، یک سیستم گیم پلی نوآور هم شما را درگیر خودش می کند؛ شما بایددو برادر را همزمان با یکدیگر کنترل کنید و معماها را از سر راه بردارید. شاید حالا به لطف بهترین بازی ماجراجویی، بهتر متوجه شوید که چرا کنترلرها دو جویستیک دارند!

رقیبان: Thje Wolf of Among us و Gone Home

زامبی ها علف دوست دارند


Plants vs Zombies 2

ESRA +12

پلتفرم: آی او اس، اندروید

نسخه پیشین Plants vs Zombies، یک بازی کاملا اعتیادآور بود تا حدی که خیلی راحت می شد حتی کسانی که علاقه ای به این بازی نداشتند را به آن دچار کرد، آن هم فقط با یک مرحله اما چند سال طول کشید تا نسخه دوم این بازی سبک دفاع از قلعه منتشر شود و زمانی که این اتفاق افتاد کاملا به POPCAP، کمپانی سازنده بازی حق دادیم که این چند سال را وقف ساخت چنین بازی کنند. البته تا چند مرحله اول نسخه جدید باز هم همه چیز مثل گذشته است اما وقتی آنها را به پایان می رسانید، بازی شکوه خود را آشکار می کند. زامبی های عجیب و غریب، زمین های جدید، گیاهانی که تا به حال ندیده اید! 

اما اینها تغییرات ساده بازی هستند. به غیر از سفر در زمان و رفتن به مصر باستان و درگیر شدن با زامبی های دزدان دریایی، بازی برای شما، هم دشمنان ویژه ای در نظر گرفته و هم توانایی های ویژه تری. هر چند این دو هزینه بر است اما شما می توانید در بعضی از زمان ها خود دست به کار شده و با استفاده از چند حرکت دست روی صفحه نمایش از شر زامبی خلاص شوید. این تغییرات راهی جز انتخاب این بازی به عنوان بهترین بازی گجت های هوشمندانه نمی گذارد، هر چند رقیبان سرسختی در انتظار این عنوان بودند.

رقیبان:
 Ridiculous Fishing، Year Walk Device 6، Rayman: Fiesta Run

نژادپرستی گیمی



BioShock Infinite

ESRA +18

پلتفرم: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، آی او اس

سری بایوشاک کمی با بازی های دیگر فرق دارد. فلسفه وجودی این سری بر مبنای نکاتی است که بشر همیشه با آنها دست به گریبان بود، نژادپرستی، اتوپیا، نژاد برتر و ... چیزی که Infinite مثل بقیه بایوشاک ها از آن غافل نشده. هر چند در این بازی به جای زیر دریا، در آسمان ها رویای انسان هایی را خراب می کنید که تصور می کنند، برترین هستند. Infinite علاوه بر اینکه لقب بهترین بازی تیراندازی را به خود اختصاص می دهد به راحتی می تواند جایزه بهترین جلوه های بصری را هم به خانه ببرد.

رقیبان: Battlefield 4 و Metro: Last Light

***********************************

مهمترین بازی هایی که باید در سال 2014 منتظرش باشید

Donkey Kong Country: Tropical Freeze



ESRA +7

پلتفرم: وی یو

تاریخ انتشار: 2 اسفند امسال

کینگ کنگ به دنیای بازی ها برخواهد گشت! دانکی کنگ قرار است دوباره با کمک دوستانش شش جزیره را زیر پا بگذارند تا در آخر حساب اسنومدز را برسند. گیم پلی بازی همانس بک و سیاق همیشگی را دارد؛ یک بازی دو بعدی که باید از چپ تصویر به سمت راست رفته و موز جمع کنید.

Castlevania: Lords of Shadow 2



ESRA +15

پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، کامپیوتر شخصی

تاریخ انتشار: 6 اسفند امسال

برای آنهایی که قهرمان بازی کسلوانیا را دوست دارند خبر خوبی داریم. گبریل بلمونت قرار است برگردد و دوباره در سرزمین اساطیری به مبارزه بپردازد. تنها تفاوت ماجرا این است که دیگر او تبدیل به دراکولا شده و ویژگی های خاص خودش را دارد.

Dark Souls II



ESRA +18

پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، کامپیوتر شخصی

تاریخ انتشار: 20 اسفند امسال

یکی از بهترین عیدی هایی که می توانید از جانب دوست یا خانواده دریافت کنید، قسمت دوم بازی Dark Souls است. این بازی نقش آفرینی قرار است در قالب یک جهان باز اجرا شود و همه منتظر هستند تا ببینند این نسخه همانند نسخه قبلی سخت، پرکشش و جذاب از آب درآمده؟

Titan Fall



ESRA +15

پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، کامپیوتر شخصی

تاریخ انتشار: 20 اسفند امسال

تاکنون کمتر بازی روباتی توانسته تبدیل به یک بازی ماندگار شود. منظور از روبات این است که سوار آن به مبارزات بزرگ دعوت شدی. این اتفاق ممکن است با آمدن Titan Fall رخ بدهد. شما هم می توانید به صورت پیاده نظام و در حالی که کنترل یک روبات بزرگ را در دست دارید، به مبارزه بپردازید.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare



ESRA +12

پلتفرم: ایکس باکس 360، ایکس وان

تاریخ انتشار: 29 بهمن امسال

خب وقت آن رسیده تا جدال گیاهان و زامبی ها به مرحله تازه ای برسد؛ بازی از آن حالت دو بعدی سبک دفاع از قلعه درآمده و بیشتر به یک بازی اکشن تیراندازی سوم شخص مبدل شده. هر چند باید در این یکی هم از باغچه تان در برابر زامبی ها دفاع کنید.

Thief



ESRA +15

پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، کامپیوتر شخصی، ایکس وان، پلی استیشن 4

تاریخ انتشار:
 6 اسفند امسال

گرت، قهرمان سری بازی Thief به زودی برمی گردد تا این بار در دور ویکتورایی، به حساب یکی دیگر از فرمانروایان سمتگر شهرش برسد. هسته گیم پلی بازی تقریبا همان چیزی است که در نسخه های قبل دیدید؛ شما می توانیدبه روش های مختلف از آدم های ظالم سرقت کرده و به مستمندان برسانید.

South Park: The Stick of Truth



ESRA +15

پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، کامپیوتر شخصی

تاریخ انتشار:
 13 اسفند امسال

انیمیشن «سات پارک» همانند سیمپسون ها در سراسر دنیا طرفدار داردو در اینجا هم کم نیستند کسانی که این سریال را بسیار جدی پیگیری می کنند. حالا قرار است یک بازی نقش آفرینی براساس این انیمیشن بزرگسالانه ساخته شودو تمام شخصیت های بامزه آن را در قالب قهرمانان بازی ببینیم.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes


ESRA +18

پلتفرم: ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، ایکس وان، پلی استیشن 4

تاریخ انتشار: 27 اسفند امسال

یک عیدی تر و تمیز از طرف هیدئو کوجیما به شما، اسنیک برمی گردد آن هم با دست پر. بنابراین در ایام تعطیلات خود را آماده کنید تا برای اولین بار در یک دنیای جهان - باز با حضور اسنیک گشت زنی کنید. انگار همه چیز مهیای یک بازی بزرگ دیگر است!

A.M.G بازدید : 66 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

 

خبرگزاری فارس: سایت شبکه ورزشی ESPN پوستر ۳۲ حاضر در جام جهانی را طراحی و منتشر کرد.

سایت ESPN کریستیانو سیکوئیرا، هنرمند برزیلی را به خدمت گرفت تا پوسترهای منحصر به فردی برای تمام 32 کشور شرکت کننده در رقابت‌های جام‌جهانی طراحی کند. 

هر پوستر شامل نام مستعار و ستاره هر تیم است و همه آنها سبک متمایزی دارد. 

این سایت همچنین انتخاب‌های اول از بین 32 پوستر را کشورهای سوئیس، ژاپن و یونان اعلام کرد و آنها را فوق‌العاده دانست. 

این پوسترها را در زیر می‌بینید: 

الجزایر: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

آرژانتین: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

استرالیا: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

بلژیک: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

بوسنی و هرزگوین: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

برزیل: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

کامرون: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

شیلی: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

کلمبیا: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

کاستاریکا: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

کرواسی: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

اکوادور: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

انگلیس: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

فرانسه: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

آلمان: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

غنا: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

 یونان: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

هندوراس: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

ایران:

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

 ایتالیا: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

 ساحل عاج: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

ژاپن: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

مکزیک: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

هلند: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

نیجریه: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

پرتغال: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

روسیه: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

کره جنوبی: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

اسپانیا: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

سوئیس: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

آمریکا: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس

اوروگوئه: 

رونمایی از پوستر تیم‌های جام جهانی توسط سایت ESPN +عکس
 
 
A.M.G بازدید : 741 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

  برترین ها: انیمیشن های امروزی دیگر فقط مخصوص بچه ها نیستند و حتی بزرگترها نیز از تماشای آنها لذت می برند. در واقع این انیمیشن های خانوادگی هستند و یکی از سرگرمی های لذتبخش برای اوقات فراغت بزرگترها و هیجانی به یادماندنی برای کودکان محسوب می شوند. انیمیشن های سال 2014 از این قاعده مستثنی نیستند و با تماشای پیش پرده های این انیمیشن ها از داستان کلی آنها باخبر می شوید. خودتان تماشا کنید و قضاوت نمایید. 

1. نات جاب (The Nut Job)


وقتی سنجابی به نام "بدعنق" از زندگی مرفه خود در پارک طرد می شود، راهی جز بقا در شهر ندارد، ولی چطور می تواند از پس این کار بربیاید؟ بله درست است، با سرقت از یک آجیل فروشی! این انیمیشن جذاب و دیدنی با تیم صداپیشه هایی متشکل از ویل آرنت، لیام نیسون، کاترین هایگل و ...، شما را در کل مدت تماشای آن غرق خنده می کند. 

2. افسانه های اوز: بازگشت دوروتی (Legends of Oz: Dorothy's Return)


اگر فکر می کنید فیلم سینمایی "اوز بزرگ و قدرتمند" (The Great and Powerful Oz) برای بچه ها زیاد مناسب نبود، باید بگوییم این انیمیشن کاملاً مناسب بچه های کوچک است. 

3. هواپیماها: آتش سوزی و نجات (Planes: Fire and Rescue)


انیمیشن اول هواپیماها که تابستان گذشته اکران شد، بسیار نزد بچه ها محبوب بود و کمپانی دیزنی پیکسار بعد از وقت تلف نکرد و ادامه ای بر این انیمیشن ساخت که پر از ماجراست.

4. آقای پیبادی و شرمن (Mr. Peabody & Sherman)


این انیمیشن قطعاً دل شما را خواهد برد! حتی بزرگترها هم فوراً از نکته اجتماعی جالب در مورد داستان سگی که یک پسربچه را به فرزندی قبول می کند خوششان می آید. بچه ها از ماجراهای شرمن و آقای پیبادی در این انیمیشن فوق العاده خوششان خواهد آمد. 

5. پری دزد دریایی (The Pirate Fairy) 



وقتی دیزنی تصمیم گرفت سری انیمیشن های تینکر بل (Tinker Bell) را بسازد، قطعاً یکی از بهترین تصمیمات گرفته شده در این کمپانی بود. ولی وقتی یک دزد دریایی بخواهد شغل تینک و دوستانش را جابجا کند چه اتفاقی می افتد؟ خودتان ببینید و لذت ببرید. 

6. لاکپشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles)


بله لاکپشت های نینجا برگشته اند! اسپلینتر، آوریل، رافائل، مایکل آنجلو، دوناتلو و لئوناردو با یک فیلم سینمایی کاملاً جدید برگشته اند تا با ترکیب لاکپشت های انیمیشنی با انسان های واقعی، ماجراهای جدید و هیجان انگیزی داشته باشند. این فیلم بیشتر برای نوجوانان توصیه می شود. گفتنی است که نقش آوریل اونیل را مگان فاکس بازی می کند. 

7. ترول های جعبه ای (The Boxtrolls)


این انیمیشن که بر اساس کتاب کودکانه ای تحت عنوان Here Be Monsters نوشته آلن اسنو ساخته شده است، داستان یتیمی را تعریف می کند که نزد موجودات آشغال جمع کنی بزرگ می شود که زیر زمین زندگی می کنند. این انیمیشن ساخته همان تیمی است که ParaNorman و Coraline را ساخته اند، با آنکه انیمیشن تاریکی است، ولی خیلی دوست داشتنی است. 

8. چطور اژدهایتان را تربیت کنید 2 (How to Train Your Dragon 2)


از آخرین باری که هیکاپ و بی دندون را دیده ایم، 5 سال می گذرد، ولی این باعث نمی شود که برای تماشای انیمیشن بعدی آنها هیجانزده نباشیم. کریستن ویگ، کیت بلانشت، کیت هرینگتون و جرارد باتلر همه از هنرمندان معروف هالیوودی هستند که برای این انیمیشن جذاب صداپیشگی کرده اند. 

9. ریو 2 (Rio 2)


ریو از جذاب ترین، پر سر و صدا ترین و رنگارنگ ترین انیمیشن های سال 2014 است. این بار بلو و جوئل جوجه هایشان را به سفری ماجراجویانه و هیجان انگیز به جنگل های آمازون می برند. این انیمیشن پر از ماجرا و صحنه های خنده دار است که حتماً باید خودتان تماشا کنید و لذت ببرید. 

10. فیلم سینمایی لگو (The Lego Movie)


کریس پرت از هنرمندان محبوب در میان مردم است. مورگان فریمن نیز در این انیمیشن فوق العاده ظاهر شده است. تا خودتان نبینید باورتان نمی شود. 

A.M.G بازدید : 77 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

مارول کامیکس

مارول کامیکس
\"MarvelLogo.svg\"
نوع شرکت زیرمجموعه مارول انترتیمنت
محدوده فعالیت انتشارات
بنیانگذاری ۱۹۳۹ (به نام Timely comics)
بنیانگذار(ها) مارتین گودمن
دفتر مرکزی نیویورک سیتی، خیابان پنجم (منهتن)، شماره ۴۱۷
محصولات کامیک بوک
درآمد  US$۱۲۵٫۷ million (2007)
درآمد خالص  US$۵۳٫۵ million (2007)[۱]
وب‌گاه marvel.com

شرکت جهان‌گستر ماروِل(به انگلیسی:Marvel Worldwide, Inc.)، که معمولاً به نام مارول کامیکس‎ (به انگلیسی:Marvel Comics)‏*[۲] و قبلاً تحت نام شرکت انتشاراتی مارول(بهانگلیسی: Marvel Publishing, Inc.) و گروه کامیک مارول(بهانگلیسی: Marvel Comics Group) شناخته می‌شود، یک کمپانی آمریکایی است که کامیک بوک و رسانه‌های مرتبط را تولید می‌کند. در سال ۲۰۰۹والت دیزنی کمپانی با خرید ۴.۲۴ میلیارد دلاری مارول انترتیمنت—شرکت مادر مارول کامیکس— را تصاحب کرد. [۳]

قهرمانان و ضدقهرمانان

از مشهورترین شخصیت‌های قهرمان مارول می‌توان به مرد عنکبوتی، مردان ایکس، مرد آهنی، هالک، چهار شگفت‌انگیز، ثور، ولورین، کاپیتان آمریکا وپانیشر اشاره کرد و معروفترین ضدقهرمان‌های مارول لوکی ،مگنتو ، دکتر دووم، گرین گابلین و رد اسکول هستند. اکثر اتفاقات کامیک‌های مارول در دنیای خیالی رخ می‌دهد که با نام دنیای مارول شناخته می‌شود و شهرهای حقیق مانندنیویورک سیتی، لس آنجلس و شیکاگو در آن قرار دارند.[۴]

\"\"

شما کدوم مارولی ها رو بیشتر دوست دارید؟ \"\"

با تشکر از سایت ویکی پدیا

    A.M.G بازدید : 235 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

     


    اسامی مهمترین فیلم های سال 2014

    اسامی مهمترین فیلم های سال 2014 در ادامه مطلب

    با پایان سال 2013 و شروع سال میلادی جدید نگاهی کرده ایم به بزرگترین و محبوب ترین فیلم هایی که در سال 2014 در نوبت اکران قرار دارند. 

    (توضیح: موارد ذکر شده درباره فیلمهایی است که فقط در سال 2014 اکران خواهند شد و دلیل انتخاب آنها بزرگی پروژه ، بودجه یا انتظار بی صبرانه طرفداران می باشد

    1. مهاجرت 2014 Exodus 

    کارگردان: رایدلی اسکات 

    بازیگران: کریستین بیل - آرون پل - سیگورنی ویور - جوئل ادجرتون - بن کینگزلی و ... 

    تاریخ اکران : 12 دسامبر 2014 

    پروژه ای عظیم از کارگردانی نامدار درباره زندگی حضرت موسی و مهاجرت قوم یهود است.

    2. لبه فردا 2014 Edge Of Tomorrow

    کارگردان: داگ لایمان 

    بازیگران: تام کروز - امیلی بلانت - بیل پکستون و ...  

    تاریخ اکران : 6 ژوئن 2014 

    فیلمی علمی تخیلی از داگ لایمان, کارگردان فیلمهای « هویت بورن » و « آقا و خانم اسمیث ».فیلم درباره سربازی است که در حال جنگ با موجودات فضایی در حلقه ای از زمان گیر می افتد و به گذشته بر می گردد.       

     

    3. پلیس آهنی RoboCop 2014

    کارگردان: خوزه پادیا 

    بازیگران: جوئل کینمان - ابی کورنیش - گری الدمن - مایکل کیتون - ساموئل ال جکسون و ... 

    تاریخ اکران : 12 فوریه 2014 

    بازسازی فیلمی به همین نام در دهه هشتاد میلادی. اولین فیلم هالیوودی کارگردان خوش ذوق برزیلی خوزه پادیا می باشد که نوید فیلمی خوش ساخت در حد فیلم کلاسیک پل ورهوفن را می دهد.   

    دانلود تریلر

    4. جک رایان: عضو جدید سایه Jack Ryan: Shadow Recruit 2014

    کارگردان: کنت برانا 

    بازیگران: کریس پاین - کیرا نایتلی - کنت برانا - کوین کاستنر و ... 

    تاریخ اکران : 17 ژانویه 2014 

    داستان معروف جک رایان , مامور سازمان سیا امریکا که قصد دارد نقشه یک روس را برای حمله تروریستی به آمریکا و نابودی اقتصادی این کشور نقش بر آب کند.

    سری فیلم هایی با محوریت کاراکتر جک رایان در دهه 80 و 90 میلادی با بازی هریسون فورد بسیار مورد توجه بود. در سال 2001 بن افلک نقش جک رایان را در فیلم "خلاصه تمامی ترس ها" بر عهده داشت و اکنون نوبت به کریس پاین رسیده است.  

     

    5. نوح NOAH 2014

    کارگردان: دارن آرنوفسکی 

    بازیگران: راسل کرو - جنیفر کانلی - آنتونی هاپکینز - اما واتسون و ... 

    تاریخ اکران : 28 مارچ 2014 

    حضرت نوح از رویاهایی که درباره آخر زمان در خواب می بیند رنج می برد. او قصد دارد خانواده اش را از این بلا نجات بدهد. داستان زندگی حضرت نوح به کارگردانی دارن آرنوفسکی (قوی سیاه - کشتی گیر) که بعد از سالها انتظار امسال به نمایش عمومی در خواهد آمد.  

     

    6. کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان 2014 Captain America: The Winter

    کارگردان: آنتونی و جوئی روسو 

    بازیگران: کریس ایوانز - ساموئل ال جکسون - اسکارلت یوهانسون - رابرت رد فورد و ... 

    تاریخ اکران : 4 آپریل 2014 

    قسمت دوم فیلم اَبَر قهرمانی « کاپیتان امریکا » که داستان آن در زمان حال و بعد از ماجراهای فیلم « انتقام جویان » می باشد. استیو راجرز در حال تطبیق خود با دنیای امروزی است در حالی که باید خود را آماده نبرد با تهدیدی از دوران گذشته خود کند. ماموری از شوروی سابق به نام سرباز زمستانی. کارگردانی فیلم به عهده برادران روسو می باشد که سابقه چندانی در سینما ندارند و عمده فعالیت آنها در تلویزیون بوده است.  

     

    7.در میان ستارگان Interstellar 2014

    کارگردان: کریستوفر نولان 

    بازیگران: متیو مک کوناهی - آن هاتاوی - مایکل کین - جسیکا چستین - مت دیمون و ... 

    تاریخ اکران : 7 نوامبر 2014 

    فیلمی دیگر از نابغه سینمای نوین کریستوفر نولان (شوالیه تاریکی - تلقین). داستان فیلم درباره گروهی محقق است که از یک کشف جدید کرمچاله استفاده می کنند تا در زمان و فضا سفر کنند و با دنیای جدیدی رو به رو شوند.    

     

    8. هابیت: رسیدن و دوباره بازگشت 2014 Hobbit: there and back again

    کارگردان: پیتر جکسون 

    بازیگران: اوانجلین لیلی - لوک ایوانز - مارتین فریمن - اورلاندو بلوم و ... 

    تاریخ اکران : 17 دسامبر 2014 

    قسمت سوم از سری فیلم های « هابیت » به کارگردانی پیتر جکسون که در کریسمس سال آینده اکران خواهد شد و پایان سری فیلم های « هابیت » می باشد.   

     

    9. مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2014 Amazing Spider Man 

    کارگردان: مارک وب 

    بازیگران: اندرو گارفیلد - جیمی فوکس - اما استون - پل جیاماتی - کریس کوپر و ... 

    تاریخ اکران : 2 می 2014 

    قسمت دوم سری جدید مرد عنکبوتی به کارگردانی مارک وب (500 روز تابستان) که کارگردانی قسمت قبل را هم بر عهده داشت. در این قسمت مرد عنکبوتی پی می برد که چه اتفاقی برای والدینش افتاده و البته در این راه با شرکت آزکورپ و الکترو و کرگردن, دو بدمن جدید روبه رو می شود. 

     

    10. محافظین کهکشان Guardians of the Galaxy 2014 

    کارگردان: جیمز گان 

    بازیگران: وین دیزل - برادلی کوپر - زوئی سالدانا و ... 

    تاریخ اکران : 1 آگوست 2014 

    فیلمی دیگر از کمپانی مارول که درباره گروهی از قهرمانان عجیب غریب فضایی است که وظیفه آنها از بین بردن تهدیدات کهکشانی است. کارگردانی به عهده جیمز گان می باشد که معروف ترین فیلم او "لزج " می باشد.  

    11. مردان ایکس : روزهای آینده گذشته X-Men: Days of Future Past 2014

    کارگردان: برایان سینگر 

    بازیگران: جنیفر لارنس - هیو جکمن - جیمز مک اووی - مایکل فسبندر - آنا پاکوئین - هالی بری - یان مک کلین و ... 

    تاریخ اکران : 23 می 2014 

    برایان سینگر بعد از چند فیلم ناموفق به سری « مردان ایکس » بازگشته تا با گرد آوری تمامی شخصیت های فیلم های « مردان ایکس » موفقیتی عظیم را تکرار کند. وولورین به گذشته فرستاده می شود تا اتفاقاتی را رقم بزند که در آینده هم بر سرنوشت انسان ها و هم جهش یافته ها تاثیر گذار است.

     

    12. برتری Transcendence 2014

    کارگردان: والی فیشر 

    بازیگران: جانی دپ - ربکا هال - مورگان فریمن - پل بتانی - کیلیان مورفی و … 

    تاریخ اکران : 18 آپریل 2014  فیلمی علمی تخیلی از فیلمبردار همیشگی کریسوفر نولان, والی فیشر که البته نولان تهیه کننده فیلم نیز می باشد. یک دانشمند رو به مرگ بدن و ذهن خود را به کامپیوتر منتقل می کند و با توانایی فراتر از رویا های خود مواجه میشود و البته کسی نمی تواند او را متوقف کند.  

     

    13. طلوع سیاره میمون ها Dawn of the Planet of the Apes 2014

    کارگردان: مت ریوز 

    بازیگران: گری الدمن - جیسون کلارک - کری راسل - اندی سرکیس و... 

    تاریخ اکران : 11 جولای 2014 

    ادامه فیلم بسیار موفق ظهور « سیاره میمون ها » که کارگردانی این قسمت بر عهده مت ریوز (بگذار داخل شوم - مزرعه شبدر) می باشد که با توجه به حضور او باید منتظر فیلمی خاص بود. داستان فیلم درباره گروهی بازمانده از جنگ بین انسان ها و میمون ها به رهبری سزار می باشد.

     

    14. گودزیلا Godzilla 2014

    کارگردان: گرت ادواردز 

    بازیگران: آرون تیلور جانسون - برایان کرانستون - ژولیت بینوش - الیزابث اولسن و ... 

    تاریخ اکران : 16 می 2014 

    کارگردانی بر عهده گرت ادواردز است که فیلم خوب « هیولاها » را در کارنامه خود دارد. باید دید با حضور او و گروهی از بازیگران سطح بالا این فیلم درجه ای بالاتر از سرگرمی محض پیدا خواهد کرد یا خیر. داستان درباره هیولایی به نام گودزیلا می باشد که خطری برای انقراض نسل بشر به حساب می آید.

     

    15. بر فراز مشتری 2014 Jupiter Ascending

    کارگردان: اندی و لانا واچوفسکی 

    بازیگران: چنینگ تیتوم - میلا کیونیس - شان بین و ... 

    تاریخ اکران : 18 جولای 2014 

    فیلمی دیگر از خالقین ماتریکس که با فیلم قبلی خود « اطلس ابری» طرفداران خود را به بازگشتشان امیدوار کردند. در دنیایی که بشر به آخرین پله های تکامل رسیده است دختری هدف آدمکشان قرار گرفته زیرا حضور او بقای سلطنت ملکه جهان را به خطر می اندازد. 

     

    16. هرکول Hercules 2014

    کارگردان: برت رتنر 

    بازیگران: دوواین جانسون - جان هارت - یان مک شین - جوزف فاینس و ... 

    تاریخ اکران : 25 جولای 2014 

    امسال دو فیلم به نام "هرکول" نمایش داده می شود که فیلم اول به کارگردانی رنی هارلین فیلمی درجه ب می باشد. فیلم اصلی به کارگردانی برت رتنر(مردان ایکس:آخرین مقاومت - ساعت شلوغی) و بازی "راک" در نقش اصلی می باشد. داستان درباره هرکول می باشد که روزگار خود را به عنوان یک جایزه بگیر می گذراند تا اینکه توسط پادشاه فراخوانده می شود.   

    17. لاک پشت های جهش یافته نینجا Teenage mutant ninja turtles 2014

    کارگردان: جاناتان لایبزمن 

    بازیگران: مگان فاکس - ویلیم فیچنر - ووپی گلدبرگ و ... 

    تاریخ اکران : 8 آگوست 2014 

    داستان لاک پشت های نینجا البته اینبار به صورت فیلم زنده و کارگردانی جاناتان لایبزمن (نبردگاه لس آنجلس - خشم تایتان ها). بیگانگان به زمین حمله کرده اند و لاکپشت ها برای مقابله با آنها آماده می شوند. 

    18. عطش مبارزه : زاغ مقلد - قسمت The Hunger Games: Mockingjay - Part 1

    کارگردان: فرانسیس لارنس 

    بازیگران: جنیفر لارنس - جاش هاچرسون - وودی هارلسون - جولین مور - فیلیپ سیمور هافمن - الیزابث بنکس و ... 

    تاریخ اکران : 21 نوامبر 2014 

    داستان کتاب سوم « عطش مبارزه » که به دو قسمت تقسیم شده و امسال قسمت اول آن نمایش داده می شود. بعد از موفقیت تجاری و هنری قسمت اول و دوم سری عطش مبارزه, انتظار ها از این سری فیلم بسیار بالا رفته است. کتنیس حالا دیگر به سمبلی برای مبارزه علیه کاپیتول تبدیل شده است. 

    19. ترانسفورمرز: عصر انقراض Transformers : Age Of Extinction 2014

    کارگردان: مایکل بی 

    بازیگران: مارک والبرگ - نیکولا پلتز - استنلی توچی - کلسی گرمر و ... 

    تاریخ اکران : 27 ژوئن 2014 

    قسمت چهارم سری فیلم های « تغییر شکل دهندگان » به کارگردانی مایکل بی که با تغییرات اساسی در فیلمنامه و بازیگران مواجه شده است. یک مکانیک و دخترش کشفی می کنند که پای اوتوبات ها, دسیپتیکان ها و دولت را به زندگی آنها باز می کند.  

    20. داستان زمستان Winters Tale 2014

    کارگردان: آکیوا گلدزمن 

    بازیگران: راسل کرو - کالین فارل - ویل اسمیث - جنیفر کانلی - ویلیام هرت و ... 

    تاریخ اکران : 18 آپریل 2014 

    اولین فیلم نویسنده و تهیه کننده معروف آکیوا گلدزمن (من افسانه هستم - یک ذهن زیبا - من روبات) که در ژانردرام - فانتزی می باشد. دزدی عاشق زنی می شود اما زن می میرد. زمانی که او متوجه می شود قدرت زنده کردن مردگان را دارد تصمیم می گیرد تا جان او را نجات دهد. 

     

    21. خنگ و خنگ‌تر 2 - 2014 - 2 Dumb and Dumber To

    کارگردان: بابی و پیتر فارلی 

    بازیگران: جیم کری - جف دنیلز - لوری هولدن و ... 

    تاریخ اکران : 14 فوریه 2014 

    بعد از نزدیک به بیست سال برادران فارلی به همراه دو بازیگر فیلم اصلی گرد هم آمده اند تا قسمت جدیدی از « احمق و احمق تر »را روانه سینماها کنند. بعد از بیست سال هری و لوید برای پیدا کردن بچه گمشده خودشان وارد ماجراجوئی تازه ای می شوند. 

    22. شیط‌ان‌ Maleficent 2014

    کارگردان: رابرت استرامبرگ 

    بازیگران: آنجلینا جولی - الی فانینگ - شارلتوکوپلی و .... 

    تاریخ اکران : 18 آپریل 2014 

    فیلمی از کمپانی دیزنی بر اساس قصه معروف زیبای خفته که داستان اصلی حول شخصیت جاوگر بدجنس و طلسم کردن شاهزاده آئورا می گردد . « بدجنس » اولین فیلم رابرت استرامبرگ متخصص جلوه های ویژه بوده است. باید دید تماشاگران از این فیلم با حضور آنجلینا جولی در نقش اصلی چگونه استقبال خواهند کرد. 

     

    23. بی مصرف ها 3 The Expendables

    کارگردان : پاتریک هیوز 

    بازیگران : سیلوستر استالونه،جت لی، جیسون استاتم، مل گیبسون، وسلی اسنایپس، آنتونیو باندراس، هریسون فورد ، آرنولد شوارتزنگر، دولف لاندگرین، 

    تاریخ اکران : 15 آگوست 2014 

    سومین قسمت از مجموعه « بی مصرف ها » با بازی مجموعه ای از مشهورترین بازیگران قدیمی و جدید سینمای اکشن هالیوود. داستان این قسمت درباره فردی به نام کنراد استونبنکس است که بخاطر انتقام از گروه « بی مصرف ها » در مقابل آنها قرار میگیرد و...

     

     

    24. رزیدنت ایول 6 - 2014 - Resident Evil 6 

    کارگردان : پُل دابلیو.اس. اندرسون 

    بازیگران : میلا جوویچ ( تا این لحظه ) 

    ششمین قسمت از مجموعه فیلمهای « رزدینت اویل » که اینبار قرار هست آلیس ، جیل ، کلیر ، کریس، لئون ، آدا و وسکر به مبارزه با ملکه قرمز بروند؛ کسی که قرار هست بشریت را به نابودی بکشاند.

    پیش بینی موفقیت « رزدینت اویل 6 » با توجه به روند نزولی این سری از فیلمها ، بسیار سخت است و باید منتظر ماند دید در زمان اکران چه نقدهایی در انتظار قسمت جدید خواهد بود. 

    بهترین فیلم های تابستان 2014


    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    سایت جیمبا سایتی است درباره دنیای سینما گیم و فوتبال برای گذاشتن تبلیغات در سایت در قسمت نظرات نظر داده و ادرس سایت خود را بگذارید.
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 ؟
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 46
  4. کل نظرات : 13
  5. افراد آنلاین : 4
  6. تعداد اعضا : 2
  7. آی پی امروز : 4
  8. آی پی دیروز : 6
  9. بازدید امروز : 6
  10. باردید دیروز : 7
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 23
  14. بازدید ماه : 23
  15. بازدید سال : 1,141
  16. بازدید کلی : 14,696